Apartament Stacja Sniezka - Karpacz

Apartament Stacja Sniezka - Karpacz
$$$$
Przegląd

Apartament Stacja Sniezka Karpacz wychodzi na ogród i znajduje się 6 min pieszo od Skarbów Ziemi Juna. W trosce o wygodę gości zapewniono Wi-Fi oraz parking.

Lokalizacja

Ten apartament znajduje się 4 km od Śnieżka i niezbyt daleko spacerem od Centrum Karpacza. Z obiektu można w 10 min dojść do centrum miasta.

Apartament Stacja Sniezka znajduje się 125 km od lotniska Wrocław im. Mikołaja Kopernika.

Pokoje

Obiekt dysponuje miejscem do przechowywania z sofą oraz nowoczesnymi udogodnieniami, takimi jak telewizja satelitarna i telewizja wielokanałowa. Obiekt noclegowy oferuje parkiet na podłodze. Łóżka wyposażone są w hipoalergiczne poduszki puchowe. Wyposażenie w łazienkach obejmuje kabinę prysznicową walk-in i oddzielną toaletę. Dostępne są również suszarka do włosów i ręczniki kąpielowe.

Jedzenie

Na miejscu jest pełnowymiarowa kuchnia z urządzeniem do parzenia kawy/herbaty oraz kuchenką mikrofalową, lodówką i przyborami kuchennymi.

Wypoczynek & Biznes

Obiekt rozpieszcza swoich gości parkiem wodnym, słonecznym tarasem i miejscem na piknik. Narciarstwo, piesza turystyka i jazda na nartach są wśród możliwości aktywnego wypoczynku.

Przydatne informacje
Przyjazd/Wyjazd
od 15:00-19:00
od 08:00-11:00
Kalendarz cen i dostępność pokoi
Sprawdź dostępność i ceny dla swoich terminów już teraz!

Dostępne pokoje

Opinie o Apartament Stacja Sniezka

8.8 /10
Świetnie22 opinie
Podziel się swymi doświadczeniami z nami.Napisz recenzję
    9.8

Zdecydowanie polecam Stację Śnieżka w Karpaczu. Apartament, w którym mieszkaliśmy, był nie tylko wygodny i przestronny, ale także bardzo nowoczesny. Wszystko pachniało nowością, co bardzo mi się podobało. Kuchnia była doskonale wyposażona, co ułatwiło nam przygotowanie własnych posiłków. Właścicielka była niezwykle miła i pomocna, zawsze była w kontakcie z nami, co dodało nam pewności, że jeśli mamy jakiekolwiek pytania lub problemy. Widok z okna sypialni na góry i Śnieżkę był niesamowity, naprawdę niczym niezapomniane doznanie.

Nie mam żadnych skarg!

Grzegorz Polska,
  • Bardzo dobrze
    7.8

Apartament świetnie wyposażony i przestronny. Blisko centrum i szlaków. Spokojna okolica.

Nic, co by się nie podobało.

Ewa Polska,
    8.0

Mój pobyt w Stacji Śnieżka w Karpaczu był wyjątkowo udany. Apartament, w którym się zatrzymałem, był świetny. Był bardzo dobrze wyposażony i miał wszystko, co potrzebne do komfortowego przebywania. W niewielkiej odległości od centrum, można było bez problemu dotrzeć spacerem w maksymalnie 15 minut. Lokalizacja była również dogodna jeśli chodzi o dostęp do szlaków turystycznych. Okolica była bardzo spokojna i idealna do relaksu. Byłem bardzo zadowolony z mojego pobytu.

Jednak jednym z minusów było to, że zmywarka w apartamencie bardzo szybko się zapychała przy większej ilości osób korzystających z kuchni. ilość dostarczonych tablet do zmywarki i papieru toaletowego była niewystarczająca na dłuższy pobyt.

Józef Polska,
    8.6

Wybraliśmy Apartament Stacja Snieżka na nasz ostatni pobyt w Karpaczu i byliśmy bardzo zadowoleni z naszego wyboru. W apartamencie było bardzo czysto i przestronnie, a także bardzo dobrze wyposażone - znaleźliśmy tam nawet mini-deskę do prasowania. Łóżka były wygodne, a kuchnia miała wszystko, czego potrzebowaliśmy. Lokalizacja była idealna, blisko szlaków, małego sklepiku i centrum miasta. Mieliśmy również świetny kontakt z Panią Grażyną, która była bardzo pomocna. Nie musieliśmy się martwić o odbiór kluczy, wszystko odbyło się sprawnie. Byliśmy bardzo zadowoleni z naszego pobytu w Apartamencie Stacja Snieżka.

Nic poważnego do wymienienia.

Władysław Polska,
    9.6

Apartament bardzo ładny, dobrze wyposażony, zadbany, czysty i bardzo ciepły. Piękny widok z okna sypialni na góry. Lokalizacja bardzo dobra - ciche miejsce, blisko centrum. Właścicielka sympatyczna, pomocna.

Brak pralki.

David Polska,
    8.0

Stacja Snieżka Karpacz jest doskonale położona na uboczu, blisko jednego z szlaków, a także w pobliżu sklepu i przystanku autobusowego. Apartamenty są nowe, komfortowe i bardzo dobrze wyposażone, z takimi udogodnieniami jak zmywarka, mikrofalówka, pralka i żelazko. Wnętrze jest piękne i czyste, a widoki z okien są zachwycające. Kontakt z obsługą jest bezproblemowy, a na przywitanie czekały nas miłe niespodzianki, takie jak ciasteczka.

Jedynym negatywnym aspektem jest brak udogodnień dla dzieci, zwłaszcza dla maluchów, jak ogrodzone miejsce zabaw czy plac zabaw.

Mikołaj Polska,
    9.2

Apartament znajduje się na uboczu, blisko jednego z szlaków turystycznych, co umożliwia łatwe dostanie się do innych. Wyposażenie apartamentu jest nowoczesne i funkcjonalne, w tym zmywarka, mikrofalówka, płyta z piekarnikiem, pralka i żelazko. Cieszyła nas także obecność prywatnego parkingu, co jest ważne w czasach obecnego ruchu. Apartament jest również gustownie urządzony, z dbałością o każdy detal, co sprawia, że czuliśmy się jak w domu. Właścicielka była bardzo pomocna i gotowa do pomocy w każdej chwili.

Jako urok drewnianej zabudowy szkieletowej, dźwięk przenikał przez ściany, co czasami przeszkadzało.

Paweł Polska,
    9.0

Nasz pobyt w Stacji Śnieżka w Karpaczu przeszedł wszelkie oczekiwania. lokalizacja obiektu była idealna. Z jednej strony mieliśmy możliwość korzystania z uroków wsi, oddalonych od zgiełku, a z drugiej strony byliśmy blisko centrum miasta. Cicho i spokojnie, a jednocześnie z okien naszego apartamentu słychać było szumiącą rzekę. Pokój był dobrze wyposażony i czysty, z pięknym widokiem na góry i Śnieżkę. Właścicielka była bardzo sympatyczna i pomocna, dostosowując się do naszych potrzeb.

Nie znalazłem żadnych negatywnych aspektów podczas naszego pobytu w Stacji Śnieżka Karpacz.

Stanisław Polska,
    8.2

Podczas naszego pobytu w Stacji Sniezka w Karpaczu z rodziną, byliśmy mile zaskoczeni wieloma pozytywnymi aspektami. lokalizacja apartamentu była doskonała - blisko szlaków turystycznych, małego sklepiku oraz samego centrum miasta, co umożliwiło nam wygodne poruszanie się i eksplorację okolicy. apartament był bardzo czysty, wygodny i dobrze wyposażony. Znaleźliśmy tam wszystko, czego potrzebowaliśmy, łącznie z mini deską do prasowania. Łóżka były wygodne, a kuchnia zaopatrzona we wszystkie potrzebne akcesoria. Bardzo podobała nam się także czysta łazienka. z okna sypialni roztaczał się piękny widok na góry i Śnieżkę, co było dodatkowym atutem. Kontakt z właścicielką był bezproblemowy, a przekazanie kluczy odbyło się bez żadnych trudności.

Jedynym nieprzyjemnym aspektem naszego pobytu był czasami słyszalny hałas dochodzący z apartamentu znajdującego się nad naszym, nawet w nocy.

Cezary Polska,
    9.2

Nasz pobyt w apartamencie na Stacji Śnieżka w Karpaczu był naprawdę fantastyczny. Lokalizacja apartamentu była idealna - blisko centrum miasta, ale jednocześnie wystarczająco oddalona od zgiełku i tłumu turystów. Mieliśmy piękny widok na góry i Śnieżkę z okna sypialni, co było ogromnym plusem. Sam apartament był bardzo czysty, zadbany i wyposażony we wszystko, czego potrzebowaliśmy. Wygodne łóżka, dobrze zaopatrzona kuchnia i czysta łazienka sprawiły, że czuliśmy się jak w domu. Właścicielka była również bardzo przyjazna i pomocna, nie narzucając się jednocześnie.

Jedynym mankamentem, który zauważyliśmy, był brak zasłon w sypialni na stromych oknach. Jednakże, nie było to dla nas dużym problemem, ponieważ mieliśmy piękny widok i ścisły prywatny obszar, a także nie było innych pokoi naprzeciwko naszego.

Walenty Polska,
    9.8

Mój pobyt w Stacji Snieżka Karpacz był niesamowity! Lokalizacja tego miejsca była idealna - na uboczu, ale jednocześnie blisko centrum. Cieszyłam się ciszą i spokojem, a za oknem szept rzeki stwarzał przyjemną atmosferę. Pokój był świetnie wyposażony i czysty. Właścicielka, Pani Grażynka, była niezwykle miła i chętnie nam pomagała. Zabraliśmy ze sobą naszego kota, mimo że normalnie zwierzęta nie były akceptowane, ale Pani Grażynka okazała zrozumienie i pozwoliła nam go zatrzymać. Było to bardzo ważne dla nas, że mogliśmy się tam zrelaksować i odpocząć. Parking był duży, więc nie było problemów z parkowaniem, a widok z pokoju na góry był niesamowity. Nie było też w samym centrum, co dla nas było ważne. Gorąco polecam to miejsce każdemu!

Nie ma żadnych skarg, jest to wspaniałe miejsce do wypoczynku.

Stanisław Polska,
    8.8

Apartament czysty, dobrze wyposażony, ciepły, z ładnym widokiem na góry. Przyjemne miejsce, blisko centrum i szlaków. Sympatyczna i pomocna właścicielka. Spokojna okolica, idealna do odpoczynku.

Zdzisław Polska,
    9.0

Miejsce ma dogodną lokalizację - blisko do szlaków, sklepu i centrum Karpacza. Apartament był czysty i nowoczesny, z dobrze zaopatrzoną kuchnią i wygodnymi łóżkami. Kontakt z właścicielką był bezproblemowy, a powitalna butelka wina i czekolada to miły gest.

Brak zasłon w sypialni na stromych oknach.

Anna Polska,
    9.2

Podczas mojego pobytu w Stacji Śnieżka w Karpaczu cieszyłam się z doskonałej lokalizacji apartamentu. Mieszkanie znajdowało się na uboczu, co zapewniało spokój i ciszę, ale jednocześnie było blisko szlaku turystycznego. W okolicy były także przystanki autobusowe, co ułatwiało podróżowanie po innych szlakach. apartament był nowy, zadbany i wyposażony we wszystkie potrzebne udogodnienia. Kuchnia była doskonale zaopatrzona w sprzęty i naczynia, a w łazience znajdowała się pralka, co było wielkim plusem. Miłym akcentem była również butelka wina i czekolada, które zostawiono na powitanie.

Waldemar Polska,
    9.6

Wybierając się na wakacje, zawsze zwracam uwagę na lokalizację, a Stacja Śnieżka Karpacz spełnia wszystkie moje oczekiwania. Jest położona w ustronnym i cichym miejscu, ale jednocześnie blisko centrum i atrakcji. Pokój, w którym się zatrzymałem, był bardzo ładny i dobrze wyposażony. Był czysty, zadbane i przede wszystkim bardzo ciepły, co było ważne, szczególnie przy ujemnej temperaturze na zewnątrz. Widok z okna sypialni na góry i Śnieżkę był oszałamiający, co dodatkowo podnosiło atmosferę pobytu. Właścicielka okazała się bardzo sympatyczna i pomocna, nie narzucając się jednocześnie.

Trudno znaleźć jakiekolwiek negatywne aspekty pobytu w Stacji Śnieżka Karpacz.

Eugeniusz Polska,

Często zadawane pytania (FAQ) o Stacja Sniezka

Jakie ciekawe miejsca mogę odwiedzić niedaleko tych apartamentów?
Punkty orientacyjne w pobliżu tych apartamentów to Centrum Rekreacji i Sportu Kolorowa oraz Krucze Skały.